Tietosuojalauseke

Tilaus- ja toimitusehdot 

Verkkokaupan sopimusehdot
Voimassa 10.10.2023 alkaen

Huom! Tarkista kaikki tuotteet saatuasi paketti. Kiitos

Shopping Sky (VAT FI22 96 95 17) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Palvelun tuottaa Klarna. Lisätietoja saat soittamalla heille 09 425 99 771 tai verkkosivuilta: https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/
Klarnan maksuehdoista löydät lisää tietoa täältä: https://www.klarna.com/fi/ehdot/
Klarnan maksutavoista ja -ehdoista saat lisätietoa heidän asiakaspalvelustaa

Tilaus- ja maksunvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.
Tilaaminen ei onnistu ilman toimivaa sähköpostia. Jos sähköpostia ei anneta, niin tilaus mitätöityy saman tien.

Toimitustavat ja -kulut

Tilauksesi toimituskulut näet toimitus- ja maksutavanvalintasivulla.
Toimitamme tilaukset asiakkaan valitsemalla tavalla tai noutamalla liikkeestä aukioloaikoina.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 14 päivää. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.
Käytä palauttamiseen paketin mukana tulevaa palautuslomaketta.

Tuote tulee palauttaa Matkahuollon kautta 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta alkuperäiskunnossa ja tuotteen alkuperäispakkauksessa. Pakkaukset tulee olla avaamattomia.

Palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla. Liitä kopio peruutusilmoituksesta tuotepalautuksen yhteyteen. Mikäli tuotetta on käytetty, pidätämme oikeuden laskuttaa arvonalennuksesta. Arvonalennus on 100 %.

Kosmetiikkatuotteet:
Avatuilla kosmetiikkatuotteilla (muovien poisto, sinetin poisto, pakkauksen poisto) tai käytetyillä kosmetiikkatuotteilla ei ole palautus- tai vaihto-oikeutta. Käytetty tuote tai avattu pakkaus on yhtä kuin ostopäätös. Kyseessä on hygieniatuote, jota ei voi palauttaa tästä syystä. Avaamattomilla tuotteilla on normaalit lain mukaiset palautus- tai vaihto-oikeudet. Tuotteiden tulee olla siis käyttämättömiä tai täysin alkuperäisessä sinetöidyssä pakkauksessa.

Käytettyä tuotetta ei hyvitetä. Mittatilauksesta tehdyillä tilauksilla ei ole palautus- tai vaihto-oikeutta (metrimääräiset tilaukset).

Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten. Palautamme maksamasi summan kokonaisuudessaan [14 päivän] kuluessa peruutusilmoituksen saapumisesta, mikäli tuote on palautettu tai se on todistettavasti annettu Matkahuollon kuljetettavaksi palautusosoitteeseen. Käytä paketin mukana tullutta lomaketta. 

Palautuksesta huolehtii asiakas. Palautuksen maksaa asiakas.
Tuotteen kunto tarkistetaan ennen rahojen palautusta.
Emme vastaanota postiennakolla tai vastaanottajan maksuun lähetettyjä paketteja.

Palautuksesta tieto sähköpostilla osoitteeseen:
info@shoppingsky.fi

Palautusosoite:
Markko'n Veska Ky
Syreenikatu 9 A 2
21260 Raisio
Pakettiin merkittävä puh. numero: 040 508 4 509 (vain tekstiviestit).

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta ennen lähettämistä, perimme 25 euron maksun. Loput tilausmaksusta palautetaan. 

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti. Yhteystiedot löydät kohdasta yhteystiedot.

Jos paketti on vioittunut Matkahuollon kuljetuksen aikana, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio kyseiselle taholle.
Emme vastaa kuljetuksen aikana sattuneista vaurioista.

Emme ota myöskään vastuuta, jos asiakas on ilmoittanut tietonsa väärin meille (nimi, osoite, sähköposti ja puhelinnumero).